Vedení účetnictví, poradenství a administrativní služby

Vedení účetnictví

Rozsah našich služeb si určujete vy, my se staráme

Nabízíme komplexní zpracování účetnictví v souladu s českou legislativou a jeho součástí mohou být i další služby, včetně poskytnutí průběžného účetního poradenství a poskytnutí administrativních služeb.

Vedení účetnictví zahrnuje

  • účtování všech operací na základě získaných podkladů
  • účtování přijatých a vydaných faktur, zápočtů, ostatních pohledávek a závazků
  • účtování banky a pokladny, příprava bankovních příkazů
  • účtování závěrkových operací
  • kontrola dokladů a zůstatků položek účetních výkazů
  • běžná komunikace s klientem, týkající se příslušných účetních dokladů
  • zpracování a účtování cestovních příkazů
  • vedení registru majetku pro účetní a daňové účely
  • příprava pro evidenci k DPH (záznamní povinnost)
  • zpracování měsíční nebo čtvrtletní obratové předvahy, rozvahy a výsledovky
  • příprava individuálních reportů požadovaných klientem
  • průběžná podpora účetnictví
  • příprava přiznání k DPH, KH, SH
  • zpracování statistických výkazů a výkazů pro banky
  • příprava podkladů pro kontrolu ze stran státních institucí
  • zastupování při kontrole na úřadech (FÚ, ŽÚ, ČSSZ, zdravotní pojišťovny)
Image

Účetní poradenství

Nabízíme možnost konzultace a pomoci od účetních specialistů v oblastech:

  • asistence a spolupráce při auditu společnosti
  • oznámení o zákonných povinnostech, které se týkají účetnictví a placení daní
  • komunikace za účelem vysvětlení položek z účetnictví, roční závěrky, daňového přiznání, komunikace s úřady
  • řešení otázek souvisejících s nestandardními účetními případy, jako jsou přeměny, prodej (nájem) podniku nebo jeho části, vyčlenění odštěpného závodu apod., nebo vypracování stanoviska k ostatním složitým účetním případům
  • pomoc při vypracování interních směrnic a metodiky vnitřních postupů a kontrolního systému
  • zajištění školení vašich interních zaměstnanců v účetní oblasti
  • revize a rekonstrukce účetnictví předchozích účetních období

 

Zpracování účetní závěrky a podkladů pro přiznání daně z příjmů právnických osob

Zpracování účetní závěrky je jednou z mnoha povinností všech společností. Účetní závěrku sestavíme v rozsahu vyžadovaném zákonem o účetnictví:

  • sestavení finančních výkazů včetně přílohy v účetní závěrce
  • příprava podkladů pro přiznání k dani z příjmů právnických osob
  • dokladování inventarizace rozvahových účtů
  • příprava podkladů pro audit společnosti a spolupráce s auditory

Kromě roční účetní závěrky vám zpracujeme také mimořádné účetní závěrky, např. v rámci procesu likvidace společnosti.

Administrativní činnost

Pro komplexnost nabízených služeb vám rádi poskytneme činnosti spojené s administrativou vašeho účetnictví a podnikání. Rozsah daných služeb je dle požadavků klienta.

Nejčastěji poskytované služby:

  • spravování datové schránky
  • příjímání, tisk, odeslání vašich faktur
  • komunikace s dodavateli z pohledu správnosti přijatých faktur
  • komunikace s vašimi klienty při vystavování faktur
  • odesílání vystavených faktur
  • příprava objednávek a vystavení faktur
  • import příkazů do bank bez možnosti autorizace
  • archivace

 

Software využívaný pro vedení účetnictví

Pro vedení účetnictví využíváme ekonomický informační systém od společnosti Stormware Pohoda.

Napište nám, rádi se vám ozveme
Neváhejte nás kontaktovat ještě dnes.

Image

Acomodo Audit, s.r.o.

auditorské služby

IČ: 29136822
DIČ: CZ29136822

Acomodo Accounting, s.r.o.

účetnictví, mzdy a daně

IČ: 26185440
DIČ: CZ26185440

Kontakt

Podnikatelská 545, Běchovice, 190 11 Praha 9